Wednesday, March 24, 2010

Tidurlah....


Time2 camni...korang buat apa erk....dah tido ker......bestkan dapat tidur. dalam sehari berapa jam tidur yang diperlukan yea......terlebih tidur ke terkurang tidur kan...

Dalam usia mama sekarang ni rasanya tidur antara 4-5 jam sehari dah mencukupi. Rutin mama biasa akan tidur antara pukul 12 tgh malam ke 1 pagi.....kadang2 kalau leka berblog....hehehhehe sampai terlajakkul 3-4 pagi kot....hehehhehe...tapi tak selalulah.....dan bangun dalam pukul 6 pagi...tapi kan kekadang tu time2 kerja kan...mata tu...yaaaaa ampunnnnnnn...jahat sungguh....nak terlelap aje...time tu berangan ler alangkan bestnya kalau dapat tidur dalam 10 minit ke kan....tapi ehhhhmmmmmm jangan curi tulang.....


Lenanya......Amir tidur....bestnya......time nak gi kerja selalu tengok Amir tengah tidur lena cam ni.....alahai sayangnya nak tinggalkan dia....

Tapi kan..sekarang ni mama tengok semakin ramai yang jadi burung hantu kan.....maksudnya malam berjaga siang mengantuk. Kalau tengok kat mana2 restoran kat KL ni..emmmm makin tgh malam..makinmeriah dengan orang......ayam dah berkokok baru nak balik rumah yea...kadang2 tu heran gak kan.....tak kerja ke diaorang tu yea...kalau mama ni emmmm hujung minggu boleh lah....lepak2 kejap sambil2 ngeteh......

1 comment:

  1. MAMA MIRAKI,
    yg sdiakan mknan tu, tutup aurat tak?

    ReplyDelete