Tuesday, August 28, 2012

Aidil Fitri 2012 - Part 10 (Kembali ke KL)

masuk aje kereta dalam perjalanan dari kampung...tak sampai 10 minit....semua dah hampir terlena...hehehhee termasuk le Mama....terjaga hubby kejutkan untuk solat maghrib...dan lepas tu sambung zzzzzzzzzzzzz lagi...

Bangun tidur bila dah hampir sampai ke KL......aduhhh sedapnya tidooooo.........bangun tiso semua kelaparan ler pulak..nak makan apa yea...

 bangun tidur semua kelaparan.....lepas solat....pusing2 cari nak makan kat mana yea...

 last2 masuk ke sini ajelah...dah kul 10 malam...McD ni 24 hours....so ok lah...anak2 pun suka..

 Amir dah mula aktif balik setelah sepanjang perjalanan darikg tadi dia tido aje..

 Dari beraya kat kampung...sambung beraya kat McD pulak yea...tapi akt sini tak de ketupat rendang..ada ayam n burger aje

 Anak ayah....

 Amir sekarang ni tengah suka tangap gambar..pantang mama ambik gambar syok sendiri diapun enterprem

 anak bujang ni pulak dah malu2 nak ambik gambo...tak suka mama ambik gambar dia

 dah kenyang.....jom balik....

 ishhhh dah kul berapa ni...

 ishhhh rilex lah...awal lagi ni...

 muka tak mandi dari tghari tadi...






 Amir dah kenyang....

 nak minum je......

 anak-anak...



 jomlah balik...dah nagntuk ni...

 ok kan...tak mandi dan tak tuakr bajupun nampak ok kan..hehehe

 cayanggggg ayah....

 jomlah kakak...ambik gambar dengan amir..


 Kau dan aku....





 Amir ni tak reti duduk diam..kejap ke depan..ke belakang...bengkek je Iki n Ika..sebab bial dialalu tu main ikut suka dia je pijak2 tangan ke kaki orang...dah terjerit2 3 beradik ni dalam kereta...


 dalam kereta masing2 dah macam main pondok..bantak selimut...semua dah macam kat rumah je....lantak ler ko nak..janji selesa ye dalam perjalanan...ni Amir sibuk nak ke depaun pulak ni....Ika muka tension je...

laaa...lepas makan tu inagtkan nak balik rumah...Kak Kau pulak call...dia tanya ada kat mana...dia kata singgah ler ke rumah dia sekejap sembang2 sambil beraya .....tanys hubby..dia kata Ok aje..dia pun suka gak tu dapat jumpa BIL...dah lama tak jumpa..dorang berdua ni kalau jumpa memang jadi je...

 Wow...patriotik sungguh rumah Kak kay ni kan....penuh bendera...nasibbaik takpasang bendera ni buat langsir...

 Assalamualaikum...kami nak datang beraya ni kul 11 malam...ada orang kat rumah takkkkkkkk

 Yeahhhh lompat...jangan tak lompat....ye...ye...ye....pegi rumah tata..pegi rumah tata...rumah tata...( note: tata - Shasha)

 huh samapi 2 je beray abukan bukak balang kuih raya...tapi tumpang buka Fb...hehehhee

 yelah kat kg...3-4 hari buka guna HP je...tak puas mata memandang...hehehe

 yeayyyyyy.........nak main games ngan tata...

 Kami dah kenyang..Kak Kay masak mee goreng sikit punya banyak...so pandang ajelah mee tu yea...hhehehehe

 nak tunjukan langsir baru rumah Kak Kay..

 kuih raya tuan tanah  rumah yang sungguh banyak...

 tuan rumah dah berbaju tidur...hehehhe...biasalah I ni kalau beraya rumah dia ni memang suka tau time malam2 kan......


 Selamat Hari Raya Kak Kay...walau tak dapat bersua di kampung berhari raya...jumpa di KL je...Kak Kay baru sampai dari kg MIL dia semalam....

Kak Kay kata...malas nak tuak rbaju raya sebab dah malam...hehehhe so baju tu pun cantik kan...hehee

okkkkkkk kira dah habis ke cerita raya mama ni....korang nakabca lagi ke tak....

1 comment:

  1. Kak, gambo anak perempuan akak dalam kete nampak rambut,cume nak inform jek.

    ReplyDelete