Thursday, September 29, 2011

Syawal Dah Melabuhkan Tirainya.....

Aidil Fitri dan melabuhkan tirainyaaa......sekejap aje masa berlalu kan....walaupun syawal sah berakhir tapi masih ada yang buat open house lagi...maklum ler...dah tak dapat hari nak buat open house kan..hehehe....

Aidil Fitri 2011...semoga dapat berkumpul semula dan mengabadikan foto keluarga besar ini pada 2013 Insyaallah....

tengok tu jualan lemang kat gerai pebret mama pun dah berakhir tau.....hari terakhir dia berniaga Mam abeli lah sebatang lemang. Sebab Bro ni hari2 biasa dia tak berniaga....so jumpa lagi raya haji bro ni bukak kedai dia balik..hehehe

sekarang ni nak makan lemang, ketupat, lodeh rendang dll..bila2 masa pun boleh..tak yah tunggu raya..bukan cam dulu..

Korang masih beraya lagi ker...heheh..sekarang ni musim Lambaian Kaabah ler pulak...selamat mengerjakan fardu haji kepada bakal tetamu Allah....

1 comment:

  1. Selamat Menyambut kedatangan Zulkaedah 1432 hijrah

    ReplyDelete