Thursday, July 8, 2010

Demamlah Pulak

Hari ni mama MC....demam, selsema, batuk dan sakit kepala. Mula2 malamtu rasa suam2 je badan....bangun pagi telanubat demam sebiji dan rasacam ok jer..so terus gi kerja. Amir pulak masih lagi demam.....tapi rupanya sepanjang perjalanan nak gi ofis..dalam kereta dan menggeletar kesejukkan dan sakit kepala yang amat sangat.

Pukul 10 pagi dah tak tahang sangat pegi klinik...aduhai sebab demam BP pun ikut naik daaaaa........so dr kasi rest 2 hari.....terus balik rumah dan makan ubat terus...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......(terpaksalah mama batalkan puasa mama...)

Tapi tengah2 tidur pun tak boleh lena sangat..sebab Amir pun demam....so sama-samalah demam. Petang tu suhu amir sangat2 tinggi...mama pulak susah hati.....mama demam x apa...tapi kalau boleh janganlah anak-anak mama....


kiri : ubat oh ubat.... yang ini ubat untuk mama. ni mama nak kena telan semua ke ni.....
kanan : Amir pun demam juga. dia lagi awal demam dari mama. Badan dia panas sangat....bibik bukakkan baju dia.....dan selimutkan jer dgn kain batik. Tapi dia demam malam. Cuma hari ni demam malam dan saing pulak . Hari ni panas betul badan dia....sampai terpaksa masuk ubat ikut b****t.....kalau esok dia tak baik kena bawak gi jumpa dr balik......harap2 baiklah cepat....

So angan2 mama dari semalam nak memeriahkan blog ni..nampaknya cam malap jer yea...banyak nak citer tapi alahai....ni pun sebab lepas makan ubat...so tak berapapanas badan semaptlagi bukak blog ni...sat lagi nak telan ubat selsema dan terus..zzzzzzzzzzzzzzz...tapi tak boleh juga sebab Amir pun demam dan dia merengek jer tak nak kat orang lain.....ohhh kesian Amir.....dan..... mama....

2 comments:

  1. kesian Amir dan Mama... takpe rajin2lah makan ubat ikut jadual... Amir tu demam sbb nak pandai la tu..kata2 org tua.

    ReplyDelete
  2. Anak sakit... mak bapak ikut sakit

    ReplyDelete