Tuesday, October 8, 2013

Amir & Lukisan Orang Lidinya...

Malam tadi sambik mata kelabu2 nak tido kan melayanlah si kecik ni atas katil....sambil dia cakap2 mama pun mamai2 ...dia nak melukis gambar keluarga Amir.....so hasil lukisan dia...hahhah

Inilah family Amir..ada Mama, Ayah, Kakak Ika , Abang Iki dan Amir. Dia tanya kakak " Anus" camna nak lukis..sebab kakak Anis dalam kubur.   Huhuhu....terharu...mama selalu cerita ngan Amir yg dia ada sorang lagi kakak tapibdah meninggal....

Cute taknorang lidi Amir ni....hehhehe....mama ranyabdia yg bukat2 hitam tu apa...dia kata itu PUSAT. Awatlah pusat mama besar bebeno tu Amir ooii...

Lepas dia siap lukis dan tulis nama tu..dia sibuk suruh ambik gambo dan tunjuk pada ayah ..kakak n abang...habis semua orang dikejutnya....

Dah habis dia lukis tu lepas tu dia menung ...ehhhh Amir nak tambah lagi lah....rupanya dia tambah "bibik". Laaa dah 4 bulan bibik balik Indon..tapi dia tetap ingat bibikm.dan selalu tanya bila bibik nak balik...yelah dari dia baby lagi...bibik yg jaga dia time mama kerja kan .. ....

Agak2 kalau uoall jadi guru seni kan..beraoa markah nak bagi kat Amir untk orang lidi dia ni...

2 comments:

  1. Cantik la lukisan Amir.... kemas!.
    Pusat??. Hehehe.. kelakar si Amir ni.
    Klu tengok pada usia, mmg nak kena bagi markah lebih ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suka betul dia lukis orang lidi tu hihihi

      Delete