Saturday, September 15, 2012

Raya Sana Sini Bersama Kaum Kerabatku @ Rumah Mummy Gee

Dah nak habis raya...tapi cerita raya tka habis lagi....ok dambung lagi....minggu ke dua raya....beraya rumah Mummy Gee pulak..biasalah open house dia....ok lah..tengok bamgat ajelah..lepas tu buatlah tafsiran sendiri yea...




 tuan rumah sambat sampai ke Jalan tu...

macma tol pengantin pulak

 anak2 saudara

 x de orang lagi....kami antara tetamu yang awal...

 apa motif ambik gambo ni...hehhee




 jom makan....
 ni aje mama makan pun...man ada banyak kan..kan..kan...

 siap suap2 lagi...hehehhe menggedix kan...

 orang belakang mama tu tengah pantang nasi...tu dia pandang je mama makan.... 




 x de kawan..sorang je...muka boring..
 
 aduhhh pening kepala aku...

 sedondon...







 Bieeeeeeee.......... i lapar ni.............


 senyum si "bujang" senang...tapi bujang weekdays ajelah..weekend tak bujang...hehehhehe...masih duduk berjauhan dengan siisteri kerana tuntutan kerja...

  kerepek pisang mables..




 acara yang paling i suka...




















 Koleksi antik tuan rumah




 sopan je kan pasagan ni duduk bersila makan...hehehe









 tetiba rasa teringin nak ada anak pompuan kecik comel ni...hehehhe

 Mummy Gee kata...haaah ...lah dia pun teringin nak ada baby girl lagi....boleh ke...hehehhehe










 dapat duit raya lagi...















 tegak cam ambik gambar passport je. 

 lepak2 sebelum balik..... 

 alah...dah nak berpisah...Mama Janet dah nak balik Muo....Mama dan nak balik Ampang......



 after 20 years.....kami masih akrab seperti dahulu...

  kau dan aku...dulu..kini dan selamnya...my BFF.....walaupun jarang bertemu tapi kami tetap rapat....


 Dj sambilan...nak pasang lagu apa ehhh

 dunia ni kecik ni...Dina ni kawan baik mama masa belajar dulu....lepas tu suami Dina pulak opismate ngan hubby Mummy Gee...so kawan ku kawanmu jua...hehehheheh


 Cikgu Bakri...kawan Abang Mama , Yin...yang dah jadi cam kawan kami gak.....sejak yin sakit...selalu callling...dan ray apun dtg ke rumah...





 akhirnya budak ni dapat motor idaman dia...vroom....vromm....vvromm....Echa ada keta amir pulak nak moto....

jom merempit...

habis kiras raya...rumah orang..lepas ni cerita serbuan ke rumah mama pulak yea...

1 comment:

  1. sakit mataku....tuko ler kamera yg rega ribu raban

    ReplyDelete