Sunday, October 16, 2011

Lagi...lagi....masak....makan....masak....makan

N3 hujung minggu asyik berkisar pasal makan aje kan..heh dah jadi macamblog masak2 ler pulak gamaknya. nak wat camana...hujung minggu suka tau main masak2 ni.....heh kalau lunch tadi baut menu simple jer..masak Nasi Ayam...ni untuk makan malam pun kategori simple aje lah kan...

jom tengok....


Daging goreng Black Papper...resepi MMiraki...hahahaha pebret anak2 & hubby..walaupun Mama agak kurang sikit makan daging2 ni...tapi suka masak jer...

nak bagi nampak berseri..letak capsicum kale merah n hijau..kaler kuning aje tak ada...

Kerabu Mangga. hari tu ada opismate Mamabagi 2 biji mangga epal..muda lagi...so buat kerabu ajelah...masam2 manis ni....banyak ler pulak dapatnya guna 2 biji tu....

so jom.....lepas maghrib nanti nak makan yea....sekarang ni nak gi bersiram dulu...lepas masak kan...bau hangit ler pulak...heheh bye...jumpa lagi..dalam n3 akan datang...( heheheh minggu depan kot....)

3 comments:

  1. kak kay n ko aku rasa kerap wat kerabu mangga.

    ReplyDelete
  2. tu dia..
    pepagi masuk sini terus lapooooo..
    adeh...

    mabelesnya makanan

    ReplyDelete
  3. my favor.. daging... lapar lak..

    ReplyDelete